Cp trött

Så jäkla trött idag!!
Så istället för att vara duktig och åka på gymmet, eller ta en promenad. Så ska jag stänga av telefonen, datorn (snart!) och lägga mig i soffan och bara slappa, sova. Ja dega helt enkelt!! Känner att jag behöver det idag, jag har varit helt död idag, har inte sovit speciellt bra de senaste nätterna. Hoppas det känns bättre i natt iaf.

Håller på att diska nu, har tvättid, och ska laga middag. Det är mina enda måsten ikväll.

Så hoppas jag på en piggare människa imorrn, som orkar göra massa nyttigt och vara social!!

Kommentarer
Mamman o Margit

Och imorgon kommer busigase kramigaste MArgit, jag har flugit upp o ner i källarn så jag har ont-ont och är också trött-trött, så nu blir det snart "snarklådan" som hon från australien sa och hälsade dig så gott!

Datum: 2010-04-21 Tidpunkt: 21:15:27



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0