Vilodag

Det blev varken innebandy eller joggingtur idag. Innebandyn ställde vi in för vi var så få som kunde. Men jag tänkte ju att jag skulle jogga i stället. Men det blev inte heller av. När jag hade skjutsat hem Fia så var jag så himla hungrig, så jag käkade lunch och sen blev klockan snabbt dags att åka till jobbet tid. Suck.
Men så kan det gå ibland. Jag vet ju att jag behöver vilodagar också, men jag gillar mer att få planera in vilodagarna, än att det är planerad träning som inte blir av som blir vila.
På söndag blir det iaf ridning med jobbet, vi är 4 st som ska fara. Det blir roligt och jag kommer att få träningsvärk.
Sen blir det eventuellt styrketräning efter det om jag orkar, har ju ett pass kvar att köra.
Joggingrunda eller BP-cykel imorrn, och joggingrunda eller powerwalk på lördag.
Så ser det ut minsann, och det ska följas! :) *peppar mig själv*

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0