Tv´n på plats, men det har jävlats

Nu sitter tv´n på väggen!
Men som det har jävlats för oss. Fästet från Ikea var helt fel, det gick inte alls att sätta upp på min vägg utan det skulle vara en speciel sorts vägg med skenor på. Jaha, vad gör vi då?
For på Kjell och köpte ett fäste där, det var kampanj på det som tur var så det blev bara 50kr dyrare än Ikeas.
När vi ska sätta upp det så är det fabrikationsfel på en skruv så spåren där man ska sätta skruvmejseln är helt borta. Tjoho!
Som tur är så kunde man även använda distanser emellan fästet och tv´n och då följde det med längre skruvar till det så då använde vi dom.

Nästa grej, den blev för låg, trots att jag tyckte att jag mätte och mätte och det skulle bli bra. Men det blev det inte och det är nog så att om jag satt den där jag ville ha den allra från början så hade den varit i lagom höjd, men alla har ju sagt att det är för högt så jag tog den lägre och nu blev den i stället för låg. Och lite sned.

Så kan det gå, men pappa ska komma upp och hjälpa mig senare, vi hann inte ändra det idag.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0