Träningsvärk och löparrunda

Åh huvva vilken träningsvärk jag har idag. I princip hela kroppen gör ont tror jag. Fast det är ganska skönt också förstås!
Har just kommit in från en joggintur, huvva vad jobbigt det var.
Sprang elljusspåret och det tog 23 minuter men jag fick lov att gena på slutet så det blev inte fulla distansen. Fick sånt mjälltugg så jag fick lov att sätta mig ner.
Sprang iallafall mycket längre än förra gången, längre än någonsin i det där spåret! Ska mäta upp distansen sen.
Totalt tog det iaf 40 min och var 4 km enligt stegräknaren men jag har för mig att det var lite längre totalsträcka.

Nu ska jag slänga i mig äpple och kesella, sen ska jag dra till jobbet.

Update
3,8km blev det totalt, och 1,9 var det jag sprang utan att stanna. Känns bra!! Mer än halva spåret alltså för spåret är 3,2. Yippie!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0