Tänt var det här!

Fick nått ryck och började städa upp efter tv´n och sen blev det ju så tomt på tv-bänken så där var det ju tvungen att stå lite ljus..
Flyttade om en blomma och ett kort och ett annat ljus..
Ställde upp lite ljus i fönstret..

Jaaa, jag gillar ljus kan man säga! Mycket. Jag älskar att se på film med massa tända ljus i lägenheten. Tycker att det är så himla mysigt! Speciellt såhär på hösten.

Såg en massa väggdekorer jag vill ha, till kök och sovrum framförallt. Får se om det blir någon sen. Måste rådfråga mamma om vilken text jag ska ha!

Kommentarer
Mamman

Klart du ska ha en väggdekor, det ska jag också ;-)

Min blir "Glöm inte bort dina drömmar" och då tänker jag inte på de som kommer om nattten...

Hur gick det med hyllorna?!

Nyfiken jhu!!!

Kram!

Datum: 2009-09-30 Tidpunkt: 07:40:17
Blogg/URL: http://zaq.blogg.se/
Beffa

Jag vill ha en sov gott ovanför sängen! Eller så vill jag ha amor vincit omnia över sängen. och i köket vill jag nog ha carpe diem. elller kevlarsjäl....hmm..får visa dig dem vid tillfälle!

Datum: 2009-09-30 Tidpunkt: 10:20:06
Blogg/URL: http://beffa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0