Suck

Ursch, jag har så ont i magen så jag vill bara lägga mig och vila. Samtidigt är jag megahungrig också så jag måste försöka stoppa i mig nått innan jag lägger mig i sängen.
Hade ju egentligen tänkt hälsa på Fia idag men jag får ta det någon annan dag, förlåt vännen! Men jag känner att jag helt enkelt inte orkar.

Ska ju åka ut till J`s jobb när han slutar för att fixa bilen så det är bäst att passa på och vila nu innan det.
Ska egentligen träna ikväll men vet inte om det blir av. Får se hur jag känner mig efter lite mat, en värktablett och vila.

Gud vilken tråkig dag. Jag gillar inte såna här dagar. :(

Kommentarer
Natalie

Ja man bli ju nästan tårögd.. Ja du när jag var midre såg jag filmen nästan varje dag efter skolan haha lite sjukt besatt hmm jo jasg vet...



Och nu vet jag ju vem det är det är emma ... Har typ gått igenom hela din blog för att få reda på vem beffa är haha....

Jo jag ska hälsa honom han hälsar nog tack tillbaka:D

Datum: 2009-09-15 Tidpunkt: 15:56:19
Blogg/URL: http://masscara.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0