Strosande längs Söders gator

Gårkvällen spenderades vandrande runt längs söders gator. Lite fönstershopping, en kaffe på Waynes, och en massa surrande. Trevligt! Det blev ingen bio, för det fanns bara 5 platser kvar så det var ju inte så roligt.

Ikväll blev det pizza och återigen strosande längs söders gator. Mysigt!

Men nu är jag trött...Fint väder har vi iallafall fått njuta av idag!

Och igår när vi gick en sväng på stan, sa jag att jag ville hitta en tatuerings-studio. Såg en skylt jag tyckte kunna vara en sådan, men var så trött så jag såg inte vad det stod. Vi vek av åt ett annat håll istället.
På kvällen när vi strosade runt så kom vi precis där vid skylten, och vad var det? Jo, Eaststreet Tatto & Piercing. Dumma dumma jag som inte gick fram och kollade...

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0