Soffa

Jag tror att jag har hittat en soffa nu. Fia, mamma och jag har ju varit på Jysk och provsuttit soffor idag.
Det första alternativet föll bort, den fungerar inte när soffan ska stå mitt i rummet.
Men det andra alternativet gillade jag, väldigt mycket. Det är en bäddsoffa som blir 140cm när man drar ut den, och den har förvaring under hela divanen vilket är perfekt för mig som har så lite förvaring.
Dessutom tyckte jag att den var skön att ligga i! Och den är bara 4 cm längre än mammas som jag har nu så den går dessutom in här!
Har inte beställt den än, ska fundera lite till, men det blir nog den här!


Kommentarer
Natalie

Den där soffan är UNDERBAR!! både att sitta i och sova....

Datum: 2009-09-24 Tidpunkt: 17:16:42
Blogg/URL: http://masscara.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0