Skohylla



Har monterat ihop skohyllorna idag som J och jag köpte i fredags. Äntligen snubblar man inte över skor när man kommer in i min lägenhet, så himla skönt.
Fast trots att jag köpte två, så ryms inte alla skor. Fick bära ut 2 stora påsar till förrådet. Plus att jag har kvar skor hos J. Men det är mest vinterskor som tur är, då kan man ju plocka bort mer sommarskor.
Tog ut de allra sommrigaste skorna nu som jag insåg att jag inte kommer att strutta runt i nått mer.

Men visst blev det ganska fint? Och jag älskar mina snopptofflor där uppe till höger ;) *rofl*

Kommentarer
Jocke

Haha! du har mycket skor människa! men det blev ju jätte bra ju! :D

Datum: 2009-09-14 Tidpunkt: 20:20:48
Mamma

Tro vars du månne fått detta mani från? :-O



Men jag har ju varit jätteduktig och burit ut massor till boa ;-) och, -ja, jag vet, du med!

Kram-kram hälsa D

Datum: 2009-09-15 Tidpunkt: 00:05:31



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0