Shit..

Jag har typ sovit 12 timmar inatt..gick och la mig vid halv 11 och klev upp mellan 10 och halv 11.
Helt galet, jag måste ju verkligen ha behövt det. Kan inte förstå hur jag kunde vara så trött, tycker ändå att jag gått och lagt mig någorlunda tidigt i helgen, och sovit till 9-halv 10 varje dag.

Jaja, idag börjar en ny arbetsvecka och det innebär kväll för min del. Inte så peppad, nu känns det ju som att man varit ledig länge. Mycket vill ha mer..

Ska väl dra in till stan och fördriva lite tid innan det är dags för jobbet. Men först ska kaffet drickas upp!

Kommentarer
Curant

Då kommer jag (o svägerskan) förbi hos dig i morrn fm. Ska behandlas 9.30 så strax efter 10 kanske vi dyker upp.

Fast jag behöver ju veta vart du bor förståss..???

Datum: 2009-09-07 Tidpunkt: 16:14:24



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0