Så himla trött idag

Jag är sååå trött, sååå trött. Jag missade att jag satt väckarklockan på snooze imorse. Jag kom inte alls ihåg att jag gjort det, tur att jag vaknade på snoozen iaf. Tänk om jag råkat stänga av den, det hade inte varit så bra.
Seeeeg har dagen kännts trots att den egentligen gått fort. Men jag är sååå trött.
Jag känner att jag skulle behöva träna, men jag förstår inte hur jag ska orka. Men jag gillar inte när jag inte tränar när jag har planerat det. Dessutom åt jag hamburgare till lunch och då känns det ännu mer som att jag vill träna. Annars blir det ju dubbelt dåligt!

Funderar på om man ska försöka sova en stund, men frågan är om jag kan sova inatt då? Det vette tusan.

Iaf så längtar jag tills jag och J ska se nya Wallander-filmen, jag hoppas att den är bra! :)

Kommentarer
Jocke

jaa jag längtar med! den är säkert bra som alla andra ;)

Datum: 2009-09-17 Tidpunkt: 17:14:00



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0