Proppad frys

Gud vad proppad min frys är nu. Fick ju nästan stampa ihop innehållet för att det skulle få plats. For på Maxi efter att jag tränat igår och storhandlade lite. I vanliga fall hade det inte varit nått problem att få allt att rymmas, men nu har ju lillebror fryst in en maaaassa matlådor så nu vart det trångt.
Men det får gå det också!
Nu ligger dom och sussar för dom börjar inte förrän vid 13-tiden nån gång. En annan är så trött så ögonen går i kors på en och svider, men det är bara att bita ihop.
Måste verkligen lägga mig tidigare idag, vi ska ha utbildning imorgon och jag kommer att somna annars. Det är så pinsamt!!

Men nu ska jag äta upp frukosten och dricka upp kaffet sen bär det iväg till jobbet.
Btw, jag har ont i mitt högra knä idag? Say what? :S

Kommentarer
Mamma

Kan du ha kört för hårt i rena glädjen av att kunna?

Vila dig i form nu, du vet att det ska man, sitt inte bara stilla för den skull...



Vilka rackare, slömorgon...

Trött jag med, precis som du så räcker "jobbet" för länge, man jag har ju själv dragit på mig det...



Kommer nog någon svamppåse som vill trängas i din frys också, så nu gäller det att äta upp ur den också!



Kram-kram

Datum: 2009-09-01 Tidpunkt: 08:27:23



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0