Ofrivillig..

..vilodag blev det idag. Jag vaknade på tok för sent. Var ju uppe tidigt för att hämta lillebror på busstationen och var nära att stanna uppe men gick i stället och la mig. Sängen var alldeles för lockande. Sov för länge så jag kände att det bara skulle bli stressigt att hinna träna. Har massa träningsvärk här och där också.

Var duktig och for till Coop för att storhandla i stället så nu är kyl och frys proppfull. Det är ju alltid lika trevligt. Inte att handla dock, men när kylen är full. Haha. Jag hatar att handla. Det är ju så tråkigt och alltid massa idiotiska människor överallt som är i vägen. Gah! Blir galen ibland.

Jag är trött och seg nu, vill helst bara hem och sova. Men imorgon SKA jag träna har jag bestämt. Blir styrketräning.
Och på torsdag kör innebandyn igång igen, det ska bli himla roligt! Ser fram emot det!

Kommentarer
Bokmalen

Jo, visst har jag läst Milleniumböckerna. För länge sen... Marcus läste ut den sista för nån vecka sen. Dom är helt super, mycke bättre än filmerna!! Jo, snart går vi samma tider för nån vecka igen. Trivs super med att jobba natt!!

Kramen, Maria

Datum: 2009-09-22 Tidpunkt: 21:15:00
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Mamma

Släktdrag kanske, jag menar att hata handla?!

Datum: 2009-09-23 Tidpunkt: 11:11:44



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0