Ny mixer inhandlad

Och kassörskan verkar ha slagit in fel pris. På lappen stod det nämligen 399 kr, men på kvittot blev det 199,50!
Inte mig emot, jag körde nämligen pricerunner på den innan jag köpte den och så billigt finns den ingenstans faktiskt. Så det blev ju ett klipp!
Blev en likadan som jag redan hade, fast en limegrön i stället för rosa. Ska köpa en vattenkokare i samma färg också :) Men den var slut på OnOff i stan så jag ska nog beställa den från internet i stället.

Dessutom har jag äntligen handlat skohylla också, fick en av J och köpte en själv eftersom de är stapelbara. Så nu ska de bara byggas ihop så kan jag äntligen få bort alla skor som tar upp typ hela hallgolvet!

En dammsugare har jag också köpt. Så nu måste jag väl städa...

Kommentarer
Mamma

Oj, shoppingrunda ;-) Men du har väl inte slängt motorn till mixern?

På en elbutik går det säkert att köpa en kanna...



Annars har du dubbelt upp nu, men vad har hänt med min rosa Beffa, har du blivit Lime?!



Kram kram!

Datum: 2009-09-12 Tidpunkt: 19:47:16



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0