Mysig middag och film

Efter en mysig middag med J, Paps och lillebror så såg vi en film när Paps for hem. Johan Falk: GSI.
Tyckte att den var okej men skådespeleriet var fruktansvärt dåligt! Speciellt av vissa. Tur man aldrig gick och såg den på bio faktiskt, då hade jag ju dött.

Fick tvätta mina byxor hos J som jag tänkte ha imorgon, supersnällt söta du! Sen for vi och köpte kaffe på Donkan och fick skjuts hem hit. L följde med för han hade inte sett hur jag bor.

Jag hade tänkt ge mig ut på en joggingtur men jag fastnade ju här såklart. Men jag har bestämt mig för att den ska bli av, och det ska den! Ska strax ge mig ut en sväng. Blir en kort runda, men det är bättre än inget alls. Jag orkar ju ändå inte springa så långt så det gör inget, slipper ju gå så mycket om den är kortare ;) Och än så länge så räcker det för mig.

Så skönt att vara ledig idag, och även imorgon! Soooova! Träääna! Feeesta! Blir nog en kalasdag.
Sen på söndag blir det ju ridning med några arbetskamrater och sen ska J och jag till gymmet! Blir superdupermegabra!

Ha en bra kväll!!

Kommentarer
Natta

Nej har ingen med alex (pakkas kusin) har en sån och jag ha sovit i den och jag har ALDRIG sovit så gott!!! mmmmm skööönntt.... Hehe ja men bästa vän sedan vi gick på dagis, ringde i helgen och sa: du ska bli bästa tant natalie... höll på att ramla utr sängen... så nu ska man skämma bort en till unge har 2 stycken redan Oliver och syrrans unge och nu bli de en till!!=)

Datum: 2009-09-25 Tidpunkt: 23:40:31
Blogg/URL: http://masscara.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0