Mör

Känner mig ganska mör som är vaken vid den här tiden och dessutom har hunnit träna när jag jobbar kväll. Tycker att jag är ganska duktig!
Kom i säng vid 01:40 inatt men kunde ändå inte somna. Huvudet snurrade och jag snurrade. Fram och tillbaka, hela tiden. Får hoppas på bättre sömn i natt helt enkelt, men det vore väl konstigt om jag inte skulle kunna sova i natt.
Blir så less på mig själv, varför måste man ligga och grubbla när man borde sova? Det är så onödigt. Man grubblar ju nog mycket ändå så..

Menmen, är trots allt ganska pigg trots lite sömn, lär väl dock vara supertrött ikväll efter fikat eller nått sånt.
Nu ska jag ta det lite lugnt en stund och sen ska jag nog hoppa i duschen. Lillebror fick skjuts med Fia till skolan så han har farit. Blev lite tomt här!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0