Lördag

Gick iallafall fint att jobba övertid idag, det kördes inga linjer så bitvis gick dagen långsamt men med trevligt sällskap är det okej ändå!
Känns skönt att få lite extra pengar till nästa måndag också! Det gillas! :)

Blev swosh i väg till träningen direkt efter jobbet. Sen hem, äta och duscha. Glömde bort att äta något vid 13.30-fikat och det hade jag behövt göra när jag skulle träna, så på måndag när jag tänkte träna direkt efter jobbet måste jag komma ihåg att ta med mig något, annars blir jag för hungrig och snurrig i skallen när jag tränar.

Har hämtat tvätten från tvättstugan nu och tänkte bara slappa resten av kvällen. Är mör i både ben och armar. Yey! Det är en sån skön känsla!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0