Kurs?!

Jag har förresten hittat en kurs som jag vill plugga.
Den är på 25%, distans, och flexibel starttid.
Jag funderar på att söka den i veckan faktiskt. Får väl se om jag klarar av den, men det skulle vara så himla roligt att få använda hjärnan igen. Man gör inte det så mycket i jobbet tycker jag, iallafall inte tillräckligt för mig.
Jag vill lära mig nya saker!
Och på det här viset behöver jag ju varken söka studieledigt eller ta studielån, utan jag borde klara av det samtidigt som jag pluggar. För det är inga träffar vid universitetet alls utan den är helt på distans.

Vågar jag?

Kommentarer
Mamma

Klart du vågar!

Med disciplin och jä... anamma går det mesta!

Datum: 2009-09-13 Tidpunkt: 23:02:07



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0