Jobbig dag

Idag har varit en jobbig dag. Främst mentalt, men också för att jag är så himla trött. Jag skulle nog kunna gå och lägga mig nu, och sova tills imorrn igen.
Men jag ska ju se på film ikväll, så det hade jag ju tänkt att få göra i vaket tillstånd.

Det blir nog ingen joggingtur, men ska försöka ta mig en promenad i stället. Imorrn blir det styrka med J iaf, det ser jag fram emot! :)
Så den här veckan blir också lite lugnare, men det är väl kanske bara bra.

Ska bli skönt att jobba kväll till veckan, då kanske jag blir lite piggare. Förhoppningsvis.

Har iaf tryckt i mig pizza till middag. Gott, fast inte så smart. Men orken fanns helt enkelt inte där. Blev bara 2 mackor till lunch också, hade ingen matlust då. Kortaste lunchen jag tagit i mitt liv tror jag. Hmm..

Kommentarer
Bokmalen

Jodå. Jag har börjat träna igen. Jag jobbar ju natt veckan som kommer men sen går vi ju 2 veckor samma tid. Det funkar bra sålänge jag inte kör för tungt på spinningen å inte står upp i pos. 3. Får lixom tänka till lite. Sen är det några ryggövningar på coren som gör ont. Men det går bra. Jag gör det jag kan å kör mer av det istället för att göra det som gör ont.

Se till att vila så du orkar med allt!!!

Kramen, Maria

Datum: 2009-09-18 Tidpunkt: 21:01:59
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
ellie

svara på min dagens fråga! :D

Datum: 2009-09-18 Tidpunkt: 21:38:58
Blogg/URL: http://metrobloggen.se/barbiie



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0