Ikea-tripp

Det blev en Ikea-tripp idag. Nästan lite impuls faktiskt, tog ledigt och for.
Så nu har jag inhandlat mitt väggfäste till tvn, äntligen!! Höll på att glömma bort det, och det som egentligen var det enda jag skulle ha..nu blev det ju en massa mer också ;)

Köpte bla. en lampskärm jag skulle ha ovanför bordet, men nu ser jag ju att jag isåfall måste flytta tavlan som jag äntligen satt upp, för annars ser man inte den! Men frågan är då vars jag ska sätta den? Jag får be min kära mor komma hit och tipsa. För jag vill gärna ha upp lampan, tyckte den var så fin!

Också en massa annat bra, toppklädseln till sängen tex. så äntligen kanske bäddmaddrassen ligger still. Så irriterande när den åker runt bara man petar på den. En kniv köpte jag också, var så förbannad igår när min kniv inte ens kunde skära kyckling.

Tog en sväng på Birsta också och köpte en rosa fleecejacka på rea samt ett par jeansleggings som jag länge velat ha.
Så jag tycker att det blev en ganska bra tripp!

Kommentarer
Mamma

Har du "bara" köpt lamskärm, har du något lämpligt upphäng?

Annars fnns det lampor att "slakta" i loppisboden!



vi får kolla på't, ring när du har möjlighet!

Datum: 2009-09-17 Tidpunkt: 09:18:04



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0