Gym: Bröst & biceps

Idag blev det bröst & biceps. Det gick faktiskt över förväntan, jag trodde att det skulle gå så himla dåligt för jag hade inte ätit ordentlig frukost innan, men istället gick det typ bättre än i söndags. Himla konstigt det där!
Tror det börjar ge lite resultat nu också, kör ju samma vikter fortfarande och det känns inte lika tungt längre. Iallafall inte de senaste 2 passen. Roligt!
Körde bänk i dag också. Kunde nu köra på samma vikt i alla 3 set som jag körde på sista setet i söndags. Wee!

Nu ska jag dricka kaffe och äta äpple med brieost. Sen ska jag hoppa i duschen. Och om jag hinner, en snabb sväng in på stan för att inhandla ett löparset som jag fick erbjudande på. Det var ett så bra pris så jag hoppas att det är skönt också! Behöver verkligen ett nu när det börjar bli kallare..

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0