Framme

Det blev inget Grönan idag. Det kändes inte som att vi skulle hinna med det.
Men vi har iaf varit ute och käkat, och gått en runda och tagit en öl eller två ;)

Snart ska vi iväg och käka igen men jag är så mätt så det känns helt värdelöst. Har ont i huvudet och ingen ipren, samt är jättetrött.

Flygresan var jobbig, det var så guppigt så jag blev åksjuk. Sen när vi skulle åka taxi så var det nå snubbar som hade poliseskort så alla vägar var typ avstängda och det var poliser överallt. Så vi fick stå i kö och taxisnubben gjorde en galen usväng och lite så, då mådde inte jag så bra.

Tror jag ska lägga mig och vila nu iaf, får se om det blir bio ikväll kanske.

Vandrarhemmet är iallafall jättefint!!

Kommentarer
Mamma

Men vad tråkigt, att du mår dåligt!

Om du nu int är hungrig, så får du väl ta en öl till vettaj ;-)

Datum: 2009-09-04 Tidpunkt: 18:35:13
STOCKHOLMSJENNA

tråk att bo på vandrar hem

Datum: 2009-09-05 Tidpunkt: 19:48:49
Blogg/URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0