Färdigjobbat

Sådärja, nu var det färdig jobbat för den här helgen. Synd bara att det är en lång vecka som väntar eftersom jag jobbar dag nu. Men man får väl skylla sig själv. :P

Jag får bara mer och mer träningsvärk i hela kroppen, hade tänkt träna imorgon egentligen, skulle köra spinning, men får se om jag verkligen orkar det eller om jag åker hem och städar i stället. Borde dammsuga, torka golv, och se till så lillebror får plats med sina kläder någonannanstans än på golvet. Nu ska han ju ändå bo hos mig ett tag till så det kan ju vara bäst så. Ser så stökigt ut annars när det är så litet och jag blir galen!
Vad snabbt man vänjer sig vid att bo själv, och att det ser ut precis likadant när man kommer hem igen.
Fast lillebror är duktig, han hade diskat idag. Det är nice!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0