BP-Cykel 70 min

Har nyss kommit hem från ett BP-Cykel pass med A. Riktigt roligt var det!
Men man kan ju lugnt säga att det känns att man varken kört Bodypump eller Spinning den senaste tiden. Det blir ju inte samma sak att gymma som att köra bodypump.
Kommer säkert ha sjuk träningsvärk imorgon, men det är det ju värt.

Det roligaste var att sista låten på spinningen var Enter Sandman (Metallica), hade det inte varit den hade jag nog aldrig orkat för jag var tametusan helt slut!!

Nu är jag pepp på att köra mer spinning och mer pump, har glömt hur roligt det är!!

Kommentarer
Angelica

Ja....det är underbart roligt! Själv ska ajg på tc70 imorgon med Michael Jacksson tribute, är iktigt laddad! :)

Ha en skön helg! Kram

Datum: 2009-09-11 Tidpunkt: 18:38:34
Blogg/URL: http://mittsnurrigaliv.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0