Bilskrälle

Efter ett väldans rejsande för att hinna skriva ut ett papper åt lillebror samt skjutsa honom och T till Ålidhems Centrum innan klockan 18 så har min bil blivit elak på mig. Helt plötsligt så började den tjuta, och det är något som låter inte så roligt från typ höger bak.
Kunde iallafall lämna lillebror och köra till J, så nu tänkte jag lämna bilen här så får han ta sig en titt på den när han har tid. Vill inte köra så mycket mer ifall det skulle vara något som blir värre om jag kör. Vore ju dumt.

Lillebror vart iallafall bara lite sen, och han fick sitt papper. Smart att komma hem strax efter 17 och säga att man behöver en skrivare..nu i efterhand så fick jag höra att man kan skriva ut på biblioteket också. Så till nästa gång behöver jag inte rejsa i väg typ 3 mil ToR för att skriva ut ett papper åt honom iaf.

Kommentarer
Mamma

Hjullager, typ?! om det tjöt bakifrån.... 1000 spänn elelr nåt...



Kram!

Datum: 2009-09-03 Tidpunkt: 00:06:24
Beffa

Ja, han var lur på att det är det!

Kram!

Datum: 2009-09-03 Tidpunkt: 05:52:50
Blogg/URL: http://beffa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0