Beställt förstoringar på min älskade

Nu har jag beställt förstoringarna på Dust. Det blev dessa bilder som ska sitta i mitt sovrum.


Jag kunde inte beställa dem på första sidan för den tyckte att upplösningen var för låg, men den andra sidan som jag läst om som fått mycket goda recensioner, där gick det. Fast den hade inte högsta "kvalite-poängen" på den storlek jag valde, men jag har bestämt mig för att det är den storleken som gäller så jag hoppas att dessa blir okej ändå. Det är ju inte så jättemycket små detaljer i dem iallafall, så jag tror nog att jag blir nöjd.
Det var synd att jag inte kunde beställa på den första sidan dock, för där var det så mycket billigare.

Men min Dust ska sitta på min vägg och då är det värt det. Jag älskar honom, han kommer alltid vara den bästa som finns, always. ♥ Saknar så himla mycket.

Nu har det snart gått 4 månader sen han försvann ur mitt liv och det är lika tomt fortfarande..

Kommentarer
Josefine

Åh vilka fina bilder :)

Datum: 2009-09-26 Tidpunkt: 23:40:29
Blogg/URL: http://jsohlman.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0