Wii

Fick min nya kabel till Wii idag, blir spännande att se om det blir någon skillnad. Efter vad jag har läst så borde det ju bli det iallafall, men man vet ju aldrig.

Imorse hade det tydligen snöat. Det var snö på skroten sa J. Men jag märkte då aldrig av någon snö, fast jag sov ju å andra sidan ända till klockan 11 också.
Lite trist att missa första snön tycker jag. Men man lär ju ändå vara less på den innan det är dags för vår igen.

Jag fick ett roligt erbjudande om en häst igår..får se vad som händer, kanske det slutar med att jag blir medryttare iallafall. Skulle nog vara skojjsigt. Mindre ansvar än att vara fodervärd, men jag får ändå andas häst och rida varje vecka. Får se hur det blir och vad som händer..

Kommentarer
Curant

Men det vore väl perfekt att vara medryttare. Håller tummarna! Kram!

Datum: 2009-10-20 Tidpunkt: 08:21:49



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0