Vad ska jag läsa?

Jag blev sugen på att läsa något men efter Millenium-triologin har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska läsa.
Den var så otroligt bra och jag blev så fast i den så nu känns det ju bara tomt när jag läst ut dom.
Haha, vilken nörd jag känner mig som.
Har påbörjat Nikki Sixx självbiografi iallafall, jag gillade ju Mötley Crües så kanske gillar jag denna också.
Men det är ju inte direkt samma som att ha en hel serie att läsa..

Jaja, nog med nattfunderingar för ikväll, nu ska jag hoppa i säng så jag orkar göra nått vettigt imorgon.
Jag hoppas att min hals snart kan sluta göra ont så jag kan träna.
Skulle vilja styrketräna iallafall..tycker inte att det borde slita så hemskt men det gör det säkert ändå...suck.
Är väl bäst att låta bli!!

Godnatt på er!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0