Träningsuppehåll

Efter en hel veckans träningsuppehåll börjar jag bli mer eller mindre rastlös.
Fast jag har insett vilken fritid man får på kvällsveckan om man inte tränar. Helt plötsligt hinner man ju med massor av saker utan stress trots att man sovit alldeles för länge.
Men det är ändå inte värt det, jag gillar att träna, och mår dåligt när jag inte gör det.
Så jag har lovat J att jag inte ska träna den här veckan men på måndag tänkte jag sätta fart igen.
Halsen gör inte speciellt ont dagtid längre utan det är på morgonen eller mitt i natten den gör ont.
Är inte förkyld, och har ingen feber, så jag tycker att om jag gjort en veckas uppehåll så borde jag kunna träna sen.

Längtar redan...

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0