Nu är det klippt!

Har precis klippt min käre far, det behövdes. Men nu är han korthårig igen.

For till mamma imorse, var framme runt 12. Det har burits flyttkartonger och grejjats hela dagen. Men nu är bilarna fulla och mamma, lillebror och A skulle fara upp till Umeå och packa ur dem. Jag och J vi for till pappa och fick middag, och vi ska upp till Umeå imorgon och tömma bilen och hämta släp och sen ner till Husum och flytta mer saker.
Så det kommer vara fullt upp med att hjälpa mamma flytta i helgen.
Fast det blev ganska tomt redan idag faktiskt. Rymdes mycket i bilarna! Ska bli skönt när det är färdigt.

Kommentarer
Mamman

Tack min älskade dott, för all hjälp trots din pajade hälsena, hoppas jag inte lörde för mycket med dig!



Massor av kramar!

Datum: 2009-11-01 Tidpunkt: 20:49:40



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0