Mumsig middag och trött Beffa

Det blev en jättegod middag med kycklingfilé och vin. Mums. Min Paps är så duktig! ♥
Nu sitter jag är och är jättetrött det känns som att jag ska somna närsomhelst.
Men man kanske inte bör gå och lägga sig 19.30 på en lördag. Börjar dessutom få lite huvudvärk och det vill jag inte alls.
Det blir iallafall ingen träning idag, jag orkar inte. Kallt och mörk ute gör ju inte att det infinner sig något sug heller.
Blir löpning imorgon i stället, mest troligt när jag kommer hem. Tror inte att jag orkar kliva upp så tidigt att jag gör det här hos Paps faktiskt.

Ska gå ner och lägga mig i soffan nu tänkte jag. Hoppas jag inte somnar bara, då är man ju inte nått vidare sällskap! ;)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0