Lite nytta idag med

Nu har man gjort lite "nytta" idag också.
Ringde till Telias kundtjänst och döm om min förvåning när de sa att jag hade plats 1 i kön och att väntetiden var beräknad till mindre än 1 minut. Tror det aldrig har hänt förut.
Så nu har jag fixat så jag får mobilräkningen varje månad istället för varje kvartal. Perfekt!

Hittade ett par skor i reklamen idag som jag vill ha...ååh, dom var så fina! Jag behöver ju verkligen fler skor, eller? ;) hehe.

Ska ta och fylla på lite vatten i mitt akvarium nu. Till veckan ska nog mamma och jag fara på fiskhandlar runda! Jag vill ha scalarer och Praktbotia och kanske en Mamma-tagg åt Pappa-tagg för han ska ju inte behöva vara ensam.
Hihi.

Snart dags för jobb också. Sista kvällen. Hoppas att det finns nått att göra ikväll..ångrar att jag inte tog semester..

Vaknade inatt med jätteont i hals. Men nu idag är det bättre och mindre svullet iaf. Istället gör näsan och mina blåa fingrar ont. Morr!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0