Inte tillräckligt paranoid

Jag var visst inte tillräckligt paranoid, för när jag kollade min brevlåda låg där ett brev från Radiotjänst att de hade sett en tv påslagen från fönstret.
Jag förstår inte hur personen hann göra det för jag drog ju igen persiennerna och stängde tvn, och sen gick jag till dörren och kollade och då släcktes lyset. Så hur han hann gå runt och hitta mina fönster på den stunden det förstår jag ej. Med tanke på att man inte ens hinner till ytterdörren innan det släcks i vanliga fall.
Man måste ju stå ganska så nära också, typ upp på balkongen innan man ser tvn.
Jag är måttligt irriterad iallafall, och lite irriterad på lillebror som har tvn på hela tiden han är hemma. Hade den inte varit på hade personen förmodligen inte sett den iallafall.
Och jag förstår inte ens hur de kan få gå och titta in genom fönstren när man inte är hemma, det är ju sanslöst faktiskt!
Upprörd är bara förnamnet! Jag tänker inte gå med på det här....

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0