Innebandy

Idag var det äntligen dags för höstens första innebandy!
Det var grymt roligt men ursch vad ringrostig man var. Jag menar jag är inte bra i vanliga fall men idag var det ju värre än vanligt. Det var inte förrän mot slutet det lossnade lite iallafall men jag kännde mig fortfarande helt vimsig och hade noll koll.
Knät fungerade ganska bra, men jag måste skaffa bättre skor. Tror det kommer fungera bättre för knät om jag har riktiga inneskor istället för mina springskor. De hugger liksom fast i golvet och då kan det göra väldans ont i knät. Det vill jag ju inte!
Riktigt, riktigt skoj var det iallafall!

Kommentarer
Morsan

Hmm.. rädd om knät ska du vaea!!!

Datum: 2009-10-09 Tidpunkt: 22:10:52



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0