Ingen feber

Jag hade ingen feber när jag kom hem igår, är så skönt.
Hoppas att den tänker hålla sig borta nu.
Fast jag frös så hemskt efter middagen men trots det ingen feber.

Har dock väldigt ont i halsen fortfarande och halsmandlarna är väldigt svullna. Men det går ju att stå ut med. Kan ju inte träna dock, och det känns hemskt tråkigt. Får hoppas att det ger med sig snart.

Nu är högtalarna mina, jag är så glad! :) Weee!!

Också är kabeln till wii inkopplad också och det verkar fungera.

Nu funderar jag på att åka till jobbet fast det kändes lite tidigt, men helskotta vad fritid man fick när man inte tränar..tråkigt!

Kommentarer
Stina

Tack:) ja det är ju en fördel om man har det:)

Datum: 2009-10-20 Tidpunkt: 17:46:09
Blogg/URL: http://stinamanda.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0