I´m a blondie ;)

Nu är jag fin i håret igen! :) Dessutom upptäckte jag att det har blivit jättelångt, A plattade det åt mig när vi var färdiga. Så himla fint det blev. Känns jättebra! Tack söt!

Nu har jag tvär-röjjt lite här hemma, jag fick typ damp på att det såg ut som det gjorde. Käkat sen lunch har jag också gjort, och nu ska jag ut och springa tänkte jag. Fast det är lite svårt att lyfta rumpan från stolen.

Ska försöka få lillebror till hjälp att packa undan extra-sängen som T sovit i. Då blir det mer plats och det skulle vara nice! Så kan jag dammsuga och torka golven också. Wee ;) Inte så skoj men måste ju göras.

Akvariet brummar här bakom mig, tror fiskarna ska få flytta in idag. Om jag får upp alla :P

Ikväll kommer visst Margit också! MYS! Synd att jag ska jobba och festa hela helgen så jag knappt är hemma. Men får väl träffa lilla vännen på natten iaf! Men hon väljer säkert lillebror som säng. *hrmpf*

Kommentarer
A

Kul att du blev nöjd...ha så roligt i helgen nu så hörs vi mer nästa vecka... :)

Datum: 2009-10-09 Tidpunkt: 17:48:00



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0