Hälsena, aj aj..

Min hälsena är inte snäll, när jag vaknade imorse var den som en liten banan. Ja typ som en häst som fått en senskada, så såg det ut.
Har haft ont hela dagen, tom när jag suttit still. Nu gör det mest ont när jag går, men jag har tagit Ipren hela dagen också.
Jag förstår inte vad det kommer ifrån eller vad som har hänt, men jag hoppas att det går över. Annars måste jag nog fara till en läkare.
Tänk om det hänt något med den? Hade det varit en häst så hade jag sagt senskada på en gång...för det är dom tecknen...

Jag som skulle springa i helgen, var ju så glad att jag kunde träna igen.
Istället lär det inte bli speciellt mycket mer än bodypump passet i tisdags. Får ta nya tag till veckan, styrketräna överkropp kan jag ju göra iallafall...

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0