Facebook-konto hackat

J upptäckte att mitt Facebook-konto åter var aktivt, och det är INTE jag som gjort det.
Jag hade ju tagit bort mitt konto men jag fick ett mail där det stod att man kunde logga in igen med sina gamla uppgifter om man hade lust att använda den igen.
Detta har ju inte jag gjort och nu kommer jag inte heller in med mitt gamla lösenord. Suck.
Facebook hade dock en sida där man kunde anmäla om man trodde att kontot var hackat. Så detta är gjort, och jag har även bytt lösenord på alla ställen jag kommer ihåg.
Men jag är ganska rädd att det ska hända nått mer, typ att det ska bli beställt saker i mitt namn eller liknande, det har jag ingen lust med.

Hittade iallafall till supporten på Hotmail nu och har anmält att jag tror att mitt konto är hackat. Så vi får se vad som händer. Tur att jag hade en gammal mail som jag fortfarande kunde komma in på, så att den gick att använda i kontakten med dessa.

Gud vad irriterande!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0