Det är så tråkigt

Det är så tråkigt för jag kan inte vara med på innebandyn idag. Jag vill jag vill jag vill.
Jag fattar inte hur länge jag måste vänta med att träna heller. Dumma hals.
Funderar på att kanske prova lite styrka i slutet på veckan och se hur det känns.

Ska ställa mig och laga mat nu, hade ingen matlåda igår så det blev pizza och det känns inte speciellt bra när man inte kan träna. Så idag ska jag vara duktig och göra matlåda!!
Blir köttfärs-nånting..har ingen aning om vad men... haha!

Dricker kaffe nu, har blivit lite kaffe sen jag blev sjuk. Har liksom ingen matlust eller lust att dricka kaffe heller.

På Coop fanns det julmust. Jag köpte! MUMS! I love julmust.

Weeee!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0