Bättre idag

Mår bättre idag men är inte hundra pigg direkt. Dock verkar febern ha flugit sin kos och det tackar jag verkligen för. Det var inte trevligt igår. Hela dagen med feber gjorde mig väldigt trött. Idag har jag ont i kroppen, ont i halsen och ont i örat. Mina halsmandlar är svullna som pungkulor eller nått. Men jag fick mat av lillebror så jag har iallafall ätit idag. Snart ska J komma hit och se på film med mig. Är visst bara vi som gillar svenska polisfilmer?! :P Tur det, då får vi ha dom ifred ;) Blir alltså nästa Johan Falk film, Leo Gaut tror jag att den hette. Den fjärde i ordningen. Sen ska jag sova, sova och sova och hoppas att jag är pigg tills imorgon så jag kan jobba! Wish me luck.

Kommentarer
Jocke

haha ja det är nog bara vi som gör det ;) men inget gör väl det :)

Datum: 2009-10-19 Tidpunkt: 18:08:17



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0