Uppe med tuppen

Uppe med tuppen idag. Vet egentligen inte riktigt vad jag gör uppe. Men ska åka och träna med Fia om någon timme, så det är ju lika bra. Vicky var hungrig och jag vaknade till liv av någon anledning. Ingen idé att lägga sig igen. Då lär jag inte kunna kliva upp kl 9 istället.
Ska bli skönt att träna med Fia, det är inget roligt väder ute så idag känns som en perfekt dag att stänga in sig på gymet.
Jag har tisdag idag eftersom jag var på konferans i måndags. Känns lite lustigt att det bara är imorgon kvar, sen är det helg.
Jag längtar till fredag då J och jag ska se New Moon på premiären. Sen ska vi se nya Wallander också. Blir supernice!!

Kommentarer
Paulina

Fusk jag som också vill se New Moon... haha vi gick ju tillsammans på den första filmen..

Jag vågade inte boka för det kändes så nära inpå förlossningen vi har ju fått beräknat snittdatum nu.. så den 21/12 smäller det.. då blir det en till Jakobsson Öhman... :D allt bra?

Datum: 2009-11-18 Tidpunkt: 11:24:22
Beffa

Hej vännen!

Vad spännande, det blir ju en liten julklapp för er!!! :)

Såg din kära karl idag och vinkade som en tok! Så om han undra vilken galning det var som vinkade vid ÖK så var det jag ;) hehe.

Annars är det bara fin fint! :)

Sj då?

Datum: 2009-11-18 Tidpunkt: 13:07:02
Blogg/URL: http://beffa.blogg.se/
Anonym

jaa nu är det nära! kommer att bli kalas bra tror jag! :D

Datum: 2009-11-18 Tidpunkt: 16:58:32



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0