Seg kaffebryggare

Sitter och väntar på min kaffebryggare men den är så jävla seg. Jag trodde den var färdig men det var den visst inte alls så det blev lite kaffe här och där. Suck. Min vanliga tur.

Idag har jag iallafall fått umgås med min kära kusin som jag inte ser alltför ofta sen hon flyttade till Kalix. Hämtade upp henne i Röbäck och vi drog på stan och åt frukostbuffé. Inte den bästa man kunde hitta, den var snålt tilltagen, men jag fick då ägg och kaffe iallafall så det dög ju.
Sen for vi och jag skulle leta födelsedagspresent till J. Hittade en perfekt! Så det blev hur bra som helst..
Åkte hem och väntade på att lastbilskillen hon skulle åka med skulle bli färdig, och sen skjutsade jag henne till Bilprovningen där han var.

Svängde förbi skroten och fick spolarvätska påfyllt av J, upptäckte att min var helt slut. Det var typ kruttorrt där. Inte roligt idag när det var så slaskigt ute.

Blev ingen träning idag, jag kände inte för att stressa iväg och göra det utan ska försöka hinna med det imorgon och på torsdag samt fredag istället.

Men jag har iallafall lagat mat så jag har middag. Det blev en "wrap" idag. Hoppas den smakar gott. Hade ju inte så mycket hemma att stoppa i den men...nått matliknande blev det iallafall. Om jag nu inte brände upp den för mycket!!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0