Julpynt

Har shoppat lite julpynt idag :) Rosa adventsljusstakar, rosa adventsstjärna samt några julklappar.
Så nu är Papsens julklappar färdiga ;) Hehe.
Alltid skönt när man satt igång, jag vet ungefär vad jag ska köpa till resten också så det känns bra.
Hatar att springa runt på stan när det är julhandel. Alldeles för mycket folk, jag blir helt galet upprörd och förbannad på varenda människa då. Inte roligt.

Har just käkat lite, ska iväg och träna med J om en timme typ. Blev ju ingen träning imorse för jag sov alldeles för länge IGEN. Hoppas jag kan ta mig upp i någorlunda tid imorgon..men det måste jag, för jag har bokat ett pass imorrn!!

Nu lite chill, innan det är dags att dra på sig träningskläderna.

Kommentarer
Hanna

Tihii du skriver så snälla saker Emma :)

När kommer din pålle? :)

Kramen

Datum: 2009-11-21 Tidpunkt: 00:12:48
Blogg/URL: http://hannaforsberg.blogspot.com/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0