Julgardiner

Sitter och spanar på julgardiner. Naturligtvis är dom jag ville ha slut. Jag tyckte att det var för tidigt att beställa dem när jag fick julkatalogen för typ en månad sen, men nu är dom slut. Snacka om att ångra sig!
Har hittat ett par fina på Hemtex nu, men ska nog spana runt lite också. Tycker inte att gardiner ska vara så dyra, speciellt inte julgardiner för dom har man ju typ bara uppe nån månad.
Vill börja julpynta nyss helst!!!
Ska spana in de rosa adventljusstakarna på Rusta tror jag de fanns också. De vill jag ha!!

Var på Coop och de hade jättemycket julsaker och det spelades jullåtar också. Blev helt lyrisk!!

Jag älskar jul!! Som om ni inte hade märkt det redan...

1 månad och 8 dagar kvar.

Kommentarer
Pernilla

Det var verkligen superkul, och gravidbilder blir lite extra vackra i svartvitt!



Ska iväg på en till fotografering den 25e. Tar igen allt nu jag inte hann med Rasmus i magen!

Datum: 2009-11-17 Tidpunkt: 00:29:10
Blogg/URL: http://jerseyko.blogg.se/
Mamma

Annars kan du ju kolla med mig, du har ju lägre i tak än här så då kan du ju låna av mig... Du minns vilka va, som man kan ha uppe till allla-hjärtans om man vill...

Datum: 2009-11-17 Tidpunkt: 08:16:56
Mamma

Du har blivit utmärkt!

Se min blogg...

Datum: 2009-11-17 Tidpunkt: 09:41:03
Blogg/URL: http://zaq.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0