Hos Paps

Är hos Pappsen nu. Trött, trött, trött är bara förnamnet. Ändå tycker jag att jag sov bra inatt, men det blev ju inte så många timmar såklart eftersom jag agerade chaffis efter krogen också.

Fick supergod lax till middag av Pappsen, mums! Måste testa att göra det där receptet själv..blir väl inte lika gott då men ändå!!

Ska fika snart, päron och glass blir också mums. :)

Har hämtat Margit åt mamma och om vi får tag på Vicky så ska hon följa med mig hem för att utesluta att det är hon som kissar i sängen. Men tror inte att det är hon, men det måste ju tas reda på iallafall. Hon är nere i källaren så det återstår ju att se om vi får tag på henne. Zelda har gått upp i rök helt plötsligt också. Vet inte vars hon tog vägen.
Krajna var jätteglad att se oss :) Roligt!!

Nää, ska kolla mailen och sen vara social igen :) Blev så trött i soffan så jag tänkte att jag måste sätta mig här en stund annars somnar jag!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0