Gym: Bröst, biceps & triceps

Det blev träning ikväll som sagt, tillsammans med Fia och J. Härligt!
Crosstrainer 7min som uppvärming, blev typ 1,2 km. Kände av knät lite, brukar inte göra det. Undrar om det är för att det blitt kallt nu..hmm

Sen blev det iaf bröst, biceps och triceps. Blev 2 övningar på varje muskelgrupp och 3 set samt 8 reps.
Supersetade första biceps/triceps övningarna. Sjukt roligt, sjukt jobbigt, men fan vad nice det tar.

Nu ska jag leta i kylskåpet efter lite kvällsfika, sen dusch och marsch i säng.

Kommentarer
Apan

Ohhh. Vilken påminnelse jag fick nu. Har inte tränat på evigheter. Vad peppad jag blev. Måste dock vänta ett tag till. Höggravid med foglossning och ett rörelsemönster som påminner om en vaggande valross.



Datum: 2009-11-11 Tidpunkt: 14:45:29
Blogg/URL: http://guldgris.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0