Grattis grattis grattis

Idag har det blivit födelsedagsfirande av J som fyller 24! Grattis grattis och grattis igen! :)

Dagen började med att lillebror och jag skulle åka och handla, vi fick sällskap av J men när vi kom till Coop och såg den överfulla parkeringen där det tom. var kö på parkeringen så insåg vi att det var helt fel dag att handla. Så vi åkte och köpte pappas farsdagspresent, sen fick lillebror åka och klippa sig. Jag hade ett ärende på stan till och J skulle köpa sin pappas farsdagspresent så vi for tillbaka till stan.
Sen hem till J och firandet sattes igång. Jag har varit chaufför (är väl fortfarande) så jag har bara varit social. Vi åkte och bowlade i 2 timmar och jag var fruktansvärt dålig, men fick väl 2 strike´s iallafall. J började med 5 stycken typ, så orättvist!!

Nu har jag skjutsat nästan hela gänget till Corona, Fia skjutsade andra halvan. Så får väl se vad jag hittar på tills de ringer och ber om hämtning! Börjar bli lite trött så jag kanske lägger mig och sover en stund i soffan, får se.

Imorrn bär det iväg till Husum för att fira pappsen! :) Och äta god mat! Längtar...

Kommentarer
Mamman

Och hämta Margit!

Längtar men gruvas också, stackars lillflickan min hur ska hon ta det??!!

Datum: 2009-11-08 Tidpunkt: 08:55:55



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0