Första mötet

Nyss hemkommen från stallet, vilken konstig känsla att vara tillbaka. Att köra den välkända vägen och veta att det inte var Dusty jag var påväg till, utan någon helt annan.
Går in i stallet och söta stallägaren hade ju paxat en box åt mig sen Dusty somnade in. På den hängde ett av hans täcken.
Men nu stod det ju en ny pålle däri!
En stooor, lite spinkig, svart pålle. Väldigt trött var han efter den långa åkturen men han verkade ta allt med ro iallafall.
Tror det blir bra det här, han verkar så snäll.

Har bara stuvat in mina saker lite snabbt, känner att jag vill göra i ordning men behöver ju också veta vad det är för saker som Pålle har med sig så de också ryms. Får ta det senare. Är så trött ikväll också.

Det stod en ny pålle i Dustys gamla box, det kändes väldigt konstigt att det inte var min vackra som stod där. Många olika känslor som rusade runt, det var faktiskt ganska jobbigt.

Ravve får Dustys gamla hage så vägen dit upp var ju också väldigt välbekant. Och lika mörk som förra året ;) Känns skönt att vara "hemma" igen, även om jag saknar Dusty så det värker i hjärtat så tror jag att detta kommer bli väldigt bra till slut!

Kommentarer
Curant

Nu väntar vi med spänning på bilder...

Datum: 2009-11-26 Tidpunkt: 21:37:28
Jocke

Hårt att se, men allt läkande har ju en början...bästa dusty!

Datum: 2009-11-26 Tidpunkt: 21:48:36
Carro

Min älskade lille gosse :) Du kommer älska honom! :)

Datum: 2009-11-27 Tidpunkt: 02:37:19
vansinnet

Jag förstår ungefär hur det känns men jag tror att det kommer att kännas lättare eftersom. Och nu har du en ny underbar varelse att bry dig om. Det läker en hel del, tro mig jag har ju 9 stycken att ge kärlek åt hela dagarna.

Jag hoppas allt går bra med pållen och att jag får hälsa på snart. Men nu är det bilder vi vill ha, och mer info om nytillskottet!

Datum: 2009-11-27 Tidpunkt: 19:31:34
Blogg/URL: http://emilystighall.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0