Dricka kaffe med Margit

Nu är lillebror och jag hos mamma och ska dricka kaffe med Margit. Jaa, ni läste rätt, vi ska dricka kaffe med katten ;)
Nej men mamma hade lite ärenden idag så vi ska underhålla Margit så hon inte blir så ledsen, och eftersom både jag och lillebror är kaffejunkies så blev det så att vi skulle hit och dricka kaffe med katten. ;)

Hon låg och sov i sin fotölj när vi kom och verkade då väldigt nöjd. Änsålänge har vi inte fått speciellt mycket uppmärksamhet.

Idag har varit en dryg dag. Jag vet inte varför, jag har bara varit så irriterad och upprörd, och igentligen över småsaker. Tror att jag vaknat på fel sida kanske, också har jag varit lite sur över att måsta sluta 16.30 idag. Men visst, dagen gick fortare än vad en fredag hade gjort. Men det är ändå irriterande. Suck.

Är fortfarande så himla megatrött så ikväll SKA jag försöka komma i säng tidigt. Jag MÅSTE helt enkelt. Annars orkar jag aldrig med de två sista dagarna den här veckan...

Kommentarer
Margit

Mjaou, -matte är ju så innibängen ororlig att jag ska otrivas, nog blir här bra bara hon tar det lugnt och tids nog blir det mindre kartonger, det tror jag iallafall, tack som hälsade på!

Datum: 2009-11-12 Tidpunkt: 08:09:25
Apan

Åh hoppas lillkatten gav er lite uppmärksamhet till slut.



Ja, detta med sömn verkar vara något som vägrar funka för tillfället. Är det fullmåne i dagarna månne tro?

Datum: 2009-11-12 Tidpunkt: 09:40:35
Blogg/URL: http://guldgris.wordpress.com
Apan

Men det är ju ingen mening att sova om man bara ligger och vrider sig ändå...



Fåtöljer, det är fina grejer det ;)

Datum: 2009-11-12 Tidpunkt: 13:35:40
Blogg/URL: http://guldgris.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0