Dags att sova

Kanske dags att sova snart? Det är det verkligen, men jag fastnade vid bloggar som vanligt. Inget ovanligt det inte.
Idag har jag hjälpt mamma att flyttstäda, det jag hann innan jag var tvungen att fara upp till jobbet.
Blev en väldigt knepig mat-dag minst sagt, då jag glömde matdosan hos pappa och fick köpa en macka att slänga i mig till lunch. Me no like. Jaja, nya tag imorgon.
Sen har det jobbats, men jag har haft ont i foten och det fanns mer folk än vad det fanns göra. Det är tråkigt, men hittade nått göra iaf. Så kvällen har kännts ganska seg.
Hade lönesamtal idag också, trevligt. :) Wiiii säger jag.

Men nu ska jag hoppa i säng, ska ju äta frukost imorgon med kusin så jag kommer vara dyngtrött annars. Hoppas att jag ska hinna träna också men får väl se hur det går!!

Sov gott!!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0